søndag den 29. april 2012

Konfirmation!

Jeg har haft travlt med at forberede min mkonfirmation, så jeg har ikke haft tid til at skrive blog ;(

men havde en skøn dag! jeg havde 28 gæster, og vi fik dejlig mad! har bare haft en drømme konfirmation ;) var oppe og synge med det kor jeg synger i, til konfirmationen, hvor vi sang linedanseren! Den er bare så smuk og sød.

bagefter gudstjenestenblev jeg hentet i en mega lækker  åben bil! Da jeg var kommet hjem fra den lille, men hurtige køretur, skulle mine gæser  og mig over på det lokale bryggeri, Fuglsang, hvor vi fik rundvisning af selve chefen! Det var rigtig spændene! vi var på et tidspunkt oppe i 45 meter højte! Man kunne se ud over hele byen! bagefter kom vi hjem og fik en lækker forret! og vi fik også en masse andet lækkert mad!

har bare haft en masse gode oplevelser! som min familie var med til at gøre dagen perfekt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!