tirsdag den 4. december 2012

A Christmasday in december







Her kommer nogen billeder, som er taget lidt rundt omkring. Jeg begyndte lige da det startede med at sne, og her er så de billeder! Jeg elsker at tage billeder ved togskinnerne, det giver en hel gammeldags stil. Det er også begyndt, at være rigtig koldt om morgenen, når man skal i skole, kender i ikke det?

Hvad synes i jeg skal blogge om, hvad kan i specielt lide af mine indlæg?
God jul!
                                                                     
                                                    Xx Trinemus

2 kommentarer:

  1. Wauw, virkelig flotte billeder. Du skal helt klart aldrig stoppe med at tage og poste dem! :)

    Og tak for din kommentar på min blog. Jeg vil helt klart følges - følger dig nu :D

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!