tirsdag den 25. december 2012

DAY CRÈME



Jeg fik Aloes créme de jour apaisante fra The Body Shop i julegave af en veninde. Jeg er rigtig glad for den, fordi jeg manglede virkelig en dag creme.

Aloés er en god let dag creme, som kan anbefales at bruges om aftenen, den giver let fugt til ansigtet. Der er 50 ml i den.

Funktion: denne lindrende daglige fugtgiver holder huden blød og smidig og hjælper med at beskytte huden mod irretanter.

Min mening: jeg bruger den efter jeg har ren gjort min hud om aftenen, og jeg synes den er rigtig god, den føles ikke så tung og fedtet som så mange andre dagcreme.

Hvad synes du om produkter fra The Body Shop?

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Du spurgte om vi skulle følges, og det vil jeg rigtig gerne! Jeg følger dig nu, og håber selvfølgelig du vil følge tilbage.
    - forresten, wow, en lækker julegave af en veninde. Sød veninde du har!

    / www.sophiereimers.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! jeg følger dig nu ;)
      ja hun er rigtig sød ;)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt lide layoutet, og er lidt misundelig over du har fået sådan en creme ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! ;) er også glad for den ;)

      Slet
  4. Hvad koster den creme?
    - Jeg har faktisk intet fra The Body Shop..

    mikalatran.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!