onsdag den 19. december 2012

Hyggedag









I dag var jeg ude med en veninde. Billederne er taget et smuk sted nemlig det samme som i går. Jeg gik lidt mere ind i naturen, og var nogen steder jeg aldrig havde været før. Det var meget sjovt at være der, også ret spændende synes jeg.
Jeg er blev glad for at tage billeder, men mangler nogen gode motiver, hvad vil du gerne se?

Xx Trinemus

Glædelig jul!



Hjælper




Min hjælper i dag er min veninde Mette, hun er rigtig sød, og vi havde en rigtig hyggelig dag, med at tage billeder, og gå steder, hvor vi aldrig havde været. Tak for i dag!

6 kommentarer:

  1. alt for lav ISO på billedet med træstuppen, prøv brug M-funktionen søde Katrine!
    P.s.
    I love you girl og jeg savner at være sammen med dig min skønne aller bedste veninde! :*

    SvarSlet
  2. jeg bruger ikke ISO....
    elsker også dig!

    SvarSlet
  3. jeg synes det er nogen rigtig gode billeder, og kan godt lide din blog, er tit inde på den ;)

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt lide billede nummer!

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!