lørdag den 22. december 2012

Inspiration






Disse billeder har jeg selv taget, det er taget i den kommune jeg bor i. Jeg var sammen med en veninde, og var lidt rundt omkring. Vi var lige omme og besøge en ven, hvor vi skulle aflevere en gave, men vi blev der i stedet i flere timer. Vi hyggede og rigtigt, og det blev også til nogen flotte billeder. Vi klippede og lavede julepynt(julehygge!)
I morgen skal jeg ud og tage familie billeder, af en af mine venner og hans mor. Det bliver rigtig hyggeligt!
Hvad synes i om billederne?

5 kommentarer:

  1. Det er nogle flotte billeder.
    Er det din hund? I hvert fald er den rigtig kær. :)

    afemella.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt! :-D


    - kig gerne forbi og smid en kommentar♥.
    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!