lørdag den 29. december 2012

LANCÓME






Her er endnu en af mine julegaver, denne her er fra Lancõe, gaven fik jeg fra en af mine rigtig gode venner. Den dufter rigtig godt, og den er virkelig god, jeg vil klart anbefale den! BOCAGE GEL MOUSSANT brusegelé vasker huden perfekt ren. Den er meget mild og kan bruges af alle. Efterlader huden blød, glat og velduftende. 
Designet er rigtig enkelt og fint, og selv produktet er helt flydene, men den dufter rigtig godt! Jeg er hel vild med den, det har i nok fundet ud af, og være gang jeg dufter til den, bliver jeg gladere og gladere for den.
Jeg har ikke selv nogen af Lancômes produkter, men andre som jeg kender, kan godt lide deres ting.
Bruger i nogen af Lancõe produkter? hvilke?

12 kommentarer:

  1. Du har en virkelig lækker blog!
    Jeg læser med, læs endelig med på min.
    Godt nytår! :-)

    http://millelindstroem.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak ;) følger også dig ;)

      Slet
  2. Super fin blog :)

    Godt nytår herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/
    Ta et smut forbi min blog hvis du har lyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;)
      tjekker lige din blog ;)

      Slet
  3. Ser virkelig godt ud!:)
    Og tak for din kommentar på min blog!
    Btw kom lige til at se, det staves "Lancome" (kan ikke lave det specielle c på iPhone, men du har stavet det forkert i dit indlæg, så kan du lige rette det! :)

    Knus

    miaoestergaard.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hahaha mange tak, har også lige set det ;)

      Slet
  4. Tusind tak for din kommentar på vores blog:) rigtig fin blog du har også, vil glæde mig til at følge dig frem over:)

    Ser frem til at se dig på vores blog også som følger:)

    Godt nytår

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tusind tak! ;)
      går straks ind og følger jer ;)
      og i lige måde ;)

      Slet
  5. Har den selv, den er så lækker!
    -Tusind tak for kommentaren på min blog, følger dig nu, og regner med du gør det samme :)

    / Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. ja er også glad for den ;)
      gør jeg vist også!

      Slet
  6. Super fin blog, vil gerne følges. Har allerede abonneret på dig.

    victoriashverdag.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, er glad for at du er blevet fast læser! er det også ved dig ;)

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!