søndag den 2. december 2012

Make-up julekaldener


1. december

2. december
  I år fik jeg en make-up julekaldener af min store søster, den er købt i Matas. Den 1. fik jeg en øjenskygge  som er med en lyserød nuance. Til d. 2. fik jeg to "pensler" til at lægge make-up med. Det er en rigtig god julekaldener, der er mangeforskellige ting i, lige fra det man bruger i hverdagen, til det man bruger til en fest.
Jeg har fire julekaldenere i år, to skrapejulekaldener, en chokolade, og så denne her make-up julekaldener.

Glædelig 1. advent og jul!




2 kommentarer:

  1. Ihh.. sådan en julekalender kunne jeg også godt tænke mig!
    Din blog er i øvrigt rigtigt hyggelig :D
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør din godt nok også! <3 og tak ;)

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!