tirsdag den 25. december 2012

Max pinlig 3 på Roskilde




Max pinlig 3 på Roskilde







Max med den pinlige mor er klar til en tredje omgang, og her kommer den første trailer til filmen.

Samuel Heller-Seiffert indtager igen rollen som Max, der flover sig over sin mor, som spilles af Mette Agnete Horn.

Teenageren Max vil gerne på Roskilde Festivalen, men den idé er Mor ikke særlig glad for, så selvfølgelig planlægger hun at tage med på slæb.
Lotte Svendsen står igen bag kameraet, ligesom hun gjorde ved de to foregående pinlige film.
Max pinlig 3 har premiere i dag den 25 december.
Min mening:

Jeg synes selv, at det er en ok film, måske lidt lang trukket, men god. Hvis du gerne vil se filmen, så vil jeg forslå at du venter til at den er kommet ud på DVD, så har du den, og man kan se den igen.
Filmen forgår ret meget udenfor Roskilde festival, i forhold til at filmen hedder Max pinlig 3 på Roskolde




2 kommentarer:

  1. Jeg ville utrolig gerne se den film. :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!