torsdag den 27. december 2012

Pernille Corydon




Disse Pernille Corydon øreringe har jeg fået af min bedste veninde. Jeg har haft dem på for første gang i dag, og jeg synes det er rigtig gode at have på. De er enkle, men stadig med lidt farve, de går til en del tøj, jeg synes dog det skal selvfølgelig passe sammen.

Jeg selv er jog rigtig glade for øreringene, og især fordi de er fra en jeg har meget nær. Men ting fra Pernille Corydon er generelt rigtig gode, jeg har set flere ting som hun har lavet, og hun er dygtig, her kan i se flere af hendes ting Link

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Er også rigtig glade for dem ;)

      Slet
  2. Wow, de er godt nok flotte!
    / www.sophiereimers.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Vildt lækker blog! og elsker de øreringe ;)

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!