tirsdag den 8. januar 2013

150 + Inspirerende fugle








Så er bloggen oppe på 150 faste læser, og er så stolt! Jeg har blogget i et lille stykke tid, og det er bare gået så stærkt. Bloggen kom op på de 150 i går aftes, så besluttede at tage mit kamera med i skole, så jeg kunne cykle forbi damparken, hvor der altid er en masse fugle, og tage nogen billeder. Så her er nogen inspirerende billeder, som jeg tog rundt omkring i damparken. Jeg synes de blev ret gode, jeg har før været der nede for at tage billeder, men der fandt jeg ud, da jeg var kommet hjem, at jeg havde indstillet mit kamera til noget forkert, så billeder blev ikke ret gode, men det blev de denne her gang.
Jeg vil lige sige tak alle der følger bloggen, og tak for de dejlige kommentarer, der bliver lagt på bloggen.

Hvad synes i om billederne? 

25 kommentarer:

  1. Tillykke med det :D
    super godt gået!

    SvarSlet
  2. Super fed blog! Du skrev inde på min, og spurgte om vi skulle følges.. Det vil jeg meget gerne!!

    http://marianne-lundgaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg er også begyndt at følge dig nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. vil gerne følge dig, men kan ikke finde det på din blog.. ;)

      Slet
    2. Du skal bare kopiere mit link, så går du ind på din startside, altså bloggerhome, derinde hvor du kan se alle dem du følgers opslag...
      Der er en knap der hedder tilføj, den trykker du på, og så sætter du mit link ind og trykker bliv fast læser :)

      Slet
    3. Det er da lidt besværlig :P men er fast læser du så ;)

      Slet
  4. Smukke billeder!
    - Maria

    www.mariasofieblog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Nu har du 156 - dine billeder overtalte mig! Kig endelig forbi hos mig, hvis du engang skulle lyste :)

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kunne jo evt. følges ad? :)

      Slet
  6. Jo tjekker din blog :D er glad for, at du vil følge bloggen ;)

    SvarSlet
  7. Love the exploration of birds. I just joined your blog. I hope you can check out mine: http://theproverbs.net and join to keep in contact. Thanks for your time and keep bloggin :)

    God Bless!
    Steven B.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! Of course i can I check your blog out ;)

      Slet
  8. Meget fine billeder!
    Tak for kommentaren på min blog, jeg vil gerne følges:)
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med de 150! :-)

    Det vil betyde utrolig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og skrev en lille kommentar:

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;)
      tager da lige et smut forbi din blog så ;)

      Slet
  10. Tak for din søde kommentar på min blog! Du tager rigtig gode billeder - følger dig nu! Så håber også du ville følge mig? :)

    //Mie
    www.thereallife.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) og mange tak, er jeg glad for at du synes :D

      Slet
  11. super fin blog du har! og fine billeder <3
    håber at du vil kigge forbi, måske vi kan følges?
    knus sille

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D
      tager lige et smut forbi din blog ;)

      Slet
  12. Hej Katrine.
    Jeg lavede lige den flotte hvor jeg kom til at slette den kommentar du lige har skrevet på min blog(sara holm).
    Jeg vil rigtig gerne høre hvad du har at sige og jeg har et lille ønske om at du måske havde lyst til at skrive den igen? :)
    Så jeg, du ved, kan holde op med at slå mig selv i ansigtet.. Haha

    Anyway, håber du har lyst, så jeg kan høre din mening :)

    Sara

    holmsaraholm.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hahha ej hvor træls! men jo går lige ind og skriver det igen :D

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!