tirsdag den 15. januar 2013

20 facts about me


Mit rigtige navn er Katrine 
Jeg er 16 år gammel
Jeg bor i Haderslev, en lille by i Sønderjylland
Jeg elsker at tage billeder med mit sony 33 a kamera
Jeg skriver med højere hånd
Jeg elsker kage!
Jeg kan godt lide at lave mad
Jeg kan godt lide at lave anmeldelser
Jeg går til kor, hvor jeg tjener penge
Jeg elsker at være ude og svømme i havet og i søer
Jeg kan godt lide film
Mit kælenavn er Trine
Jeg har to søskende, en bror og en søster
Jeg er blondine, men ikke dum 
Jeg vil gerne være noget inde for politiet
Lige pt ligger jeg syg
Kan godt lide smykker, cremer og make-up
Bruger 41 i sko
M/38 i bluser og bukser
Elsker at være sammen med mine venner og familie

Lige nu er jeg syg, så jeg har ikke haft tid og overskud til at tage nogen billeder. Billedet ovenfor har jeg selv taget med mit undervands kamera.

Mere i gerne vil vide?

13 kommentarer:

  1. Elsker også film!! og et smart billede ;)

    SvarSlet
  2. Mange gode ting ;) og et virkelig fedt billede ;)

    Ville høre om du snart vil få nogen sponsor ting på bloggen? gad godt læse om sådan noget ting, kan godt lide det, også på andre blogge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vil også gerne selv have nogen sponsorater, men venter ;) kan være vi er heldig en dag ;)

      Slet
  3. Tak for din søde kommentar! Selvfølgelig kan vi følges! Jeg følger dig nu, håber selvfølgelig at du gengælder ;)
    knus
    anna-mad.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! og ja selvfølgelig ;)
      hugs :*

      Slet
  4. Følger også dig søde!
    Kig forbi igen http://kom-se.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D
      Det er til min blog det der :P
      hugs:*

      Slet
  5. Gode facts!

    Måske du vil kigge forbi min blog og måske ligge en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;)
      tager lige et kig forbi :D
      hugs :*

      Slet
  6. Tak for din kommentar på bloggen :-) Måske vi kan følges?

    Sjovt billede forresten. Det er altid skægt med facts!

    Knus

    P.s. jeg har pt. en konkurrence kørende, hvor du kan vinde et gavekort på 250,- til Footway. Du kan deltage her:
    http://amandavang.blogspot.dk/2013/01/footway-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, men vi følges vist allerede :P
      og tak, synes også det er lidt sjovt, men godt ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!