torsdag den 10. januar 2013

a couple of pictures






Her er nogen billeder, som jeg har taget lidt rundt omkring. De er faktisk taget alle mulige stedder, nogen her i byen, og så også nogen i en lille by i Sønderjylland. Så det er nærmest et sammenskudsgille af billeder, hvis man kan sig det. Men igen så er det natur billeder jeg har her, og kan virkelig godt lide, at tage billeder af den flotte natur . Ved godt at det sidste billede ikke blev så godt, men fik da billedet af den.
Jeg skulle nå meget i dag, så det blev bare de her billeder, så håber i kan lide dem.

Hvad synes i om billederne? Hvilket kan i bedst lide? 

8 kommentarer:

  1. Flotte billeder du har, mit favorit er nok det første!
    Knus
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, kan også godt lide det ;)

      Slet
  2. Sikke nogen fine billeder!

    Kig forbi min: http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/ :-) Hvis det lyster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! tager lige et smut forbi dig ;)

      Slet
  3. Wauw! Flotte billeder! Elsker nærbilledet af træstammen :)!

    kram // upsidedown-yiyang.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også hel vild med det! Selv om det er meget enkelt, så er det spændende ;)

      Slet
  4. Skønne billeder - især det første og andet sidste :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!