fredag den 25. januar 2013

Black Mask - Give-away




Blackhead er så sød og er med til et samarbejde med bloggen, så nu har i mulighede for at vinde 2 stk. Black mask. Hvis i vil se flere af deres produkter her der her link til deres webside.
Black mask er en effektiv ansigtmaske, som fjerne hudorme, og er en god løsning på hudproblemer.

For at deltage skal du gøre følgene:

1. Like Blackhead Facebook side HER
2. Like min Facebook side HER
3. Blive fast læser på bloggen

Når i har gjort disse tre ting, skal i skrive i en kommentar på dette indlæg, at de tre ting er gjort, fulde navn og email adresse, så jeg har mulighed for at kontakte vinderen.

Vinderen bliver udtrukket i samarbejde med Blackhead, når der er kommet nok deltager.
Held og lykke alle sammen!


Hvis i har spørgsmål eller lignende er i velkomne,
 til at kontakte mig på Katrinelyng5@hotmail.com

53 kommentarer:

  1. Hannah Kock
    Hannah_kock@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Superfed give-away !!
    Jeg har "liket" Blackheads Facebook side samt din Facebook side og så er jeg fast læser på bloggen ;-)
    Fulde navn: Helene Nielsen
    E-mail: helene0703@live.dk

    SvarSlet
  3. Ditte Maria Jensen
    dittemariajensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  4. Jeg har gjort de tre ting ! :D
    Dreas Mikkelsen
    dreasen123@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Har gjort de tre ting, mit navn er Mette Jensen
    Mettekleemeyerjensen@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg har gjort de 3 ting.
    Rasmus Jørgensen, du har min email,tror jeg ;)

    SvarSlet
  7. Har gjort alt
    Mit navn er clara larsen
    Min email er clarafraek@hotmail.con :-)

    SvarSlet
  8. Ina Meyer
    ina-meyer@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Anne Lykke Jensen
    AnneLykkeJensen@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg har nu opfyldt alle kravene! :-)
    - Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  12. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig og så skriver en kommentar med at du gør det på min blog, så vil jeg rigtig gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Har gjort alle tre ting.:-)

    Melanie J. Christiansen

    Mellemus@hotmail.de

    SvarSlet
  14. Laura Mikkelsen
    laurakm98@gmail.com

    SvarSlet
  15. Julie Schick

    julieschick@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg, Mie Kathrine Egund, har gjort alle tre ting.
    - mieegund@gmail.com

    Knus,
    miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Så er alle 3 ting gjort :-) FED GIVEAWAY! :-D
    Malene Lambine
    MaleneLambine@gmail.com

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Alt er gjort!

    Julie Meldgaard Kirkeby
    julie-meldgaard@hotmail.com

    Kram Julie
    // falmetgraa.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Har gjorttingene :D
    Louise Lyngø
    louiselyng5@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Been there done that
    Jens-Erik Gade
    jelle213@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Gjort alle 3 ting!
    Astrid Ellen Kruse
    Astridellenkruse@live.dk

    SvarSlet
  23. Shannon Crawford.
    Jeg vil super gerne vinde!
    De tre krav er gjort, min mail er Shashas@live.dk :-)

    SvarSlet
  24. Asta Johanne Petersen
    astajohannep@gmail.com

    Alt er gjort!
    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Så er det gjort
    Henrik Hvalsøe
    Hanrik@star-up.dk

    SvarSlet
  26. I'm in! Har likt begge sidene, så skal jeg gå innom bloggen din ofte :-)

    SvarSlet
  27. Fed giveaway!:D Har liked og er nu blevet fast læser af din blog:)

    Kristina christensen
    http://kristinachristensen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  28. Så er det gjort smukke! :)
    http://camillakolby.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Så er alle tingene gjort:-).

    Frederikke Kjær Jensen
    Frederikkekjaerjensen@hotmail.com


    -sentopiabyme.blogspot.com

    SvarSlet
  30. Alle 3 ting - tjek!
    Ida Elmholdt Bland
    Idaelmholdt@hotmail.com

    Kys

    SvarSlet
  31. Hej Katrine, hilsner fra Kreagrotten ;)
    Alle tre trin er gjort, jeg kan kontaktes via min blog kreagrotten.blogspot.dk
    Håber vi ses ;)

    SvarSlet
  32. Alle ting er gjort. c:
    Cecilie Pliniussen - dreamercecilie@gmail.com

    SvarSlet
  33. Alt er gjort. :-)

    Ida Stær
    ida.hyper@gmail.com

    SvarSlet
  34. Alt er gjort :)

    Silje Kristensen
    silje.malou@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Har gået og ventet på sådan en give-away!
    Fed blog forresten!:-)

    Alt er gjort!

    Nanna Fog
    nannafog@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Rikke Sunds
    rikkesunds@live.dk
    www.rikkesunds.dk

    Superfin konkurrence! Jeg krydser fingre! :-)

    SvarSlet
  37. Deltager :) Hosannah Jønsson
    everlinganglin@gmail.com
    http://confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  38. Gjort!


    Email: accaa.bangs@gmail.com
    Navn: Amanda Sofie Bangsø

    Keep going tøs! :D

    SvarSlet
  39. Ej hvor fint!!
    Anna Huynh
    anna-huynh@live.dk
    http://twisttherhythm.blogspot.dk/

    SvarSlet
  40. Super fint:)
    KIg forbi igen Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Super fed GiveAway!
    Navn : Julie Fisker
    Email : juliehf@live.dk

    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  42. Jeg har været inde og like det hele,
    og er nu fastlæser hos dig.

    SARA SKJØDT JØRGENSEN
    SARAJORGENSEN4@LIVE.DK



    (sarajoergensen.blogspot.dk)

    SvarSlet
  43. Nice giveaway! Har liket og er fastlæser hos dig.

    Sandra Dahl
    sandradahl@live.dk
    ablondemess.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Fed giveaway! Kontaktede du Black Mask, eller kontaktede de dig? :-)

    Alting er gjort. Julie Thorning Rasmussen, juliethorningrasmussen@gmail.com

    // Julie Thorning, www.juliethorningrasmussen.com

    SvarSlet
  45. Har gjort alle tre ting ;)
    Christian Madsen
    chrimads1234@hotmail.com

    SvarSlet
  46. liket de to ting, og er fast læser ;)
    Klara Svendsen
    Svendsenklara@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Så er de tre ting gjort ;)
    Julie Frank
    juliejuliejuliefrank@gmail.com

    SvarSlet
  48. gjort! ;D
    Mia Mondrup
    miamondrup@gmail.com

    SvarSlet
  49. Gjort! Glæder mig til du finder en vinder! Haha du spurgte mig jo om jeg havde lyst til at være med, og selvfølgelig! Ville bare være nummer 50 jeg ved det er den du bliver gladest for! Vi ses når jeg en gang bliver rask, love u!
    Anna F
    annsebf@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Alt er gjort!!!

    -Navn- Maja Nissen

    maja@maja-nissen.dk

    SvarSlet
  51. Done, done and done.

    Line F-Andersen

    viploh@msn.com

    SvarSlet
  52. Alt er gjort :).

    Pia Lyng M. / www.moenneberg.blogspot.com
    pialyng@live.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!