torsdag den 17. januar 2013

Bling Bling




Her er min ynglings ring, den har jeg fået af min barndomsveninde. Jeg er rigtig glad for den, jeg fik den i konfirmations gave. Jeg kan rigtig godt lide den, den er ret speciel, og det passer godt til mig. Det er søl det hele, jeg synes nærmest den forstiller en blomst på en eller anden måde.
Den er fra den lokale smykkebutik her i Haderslev.
Billedet i midten ville jeg bare visse, hvordan den ser ud på. Jeg er virkelig glad for den, og går også en del med den. Den dur til stort set alle outfits, tager altid et pr. sølv øreringe

Hvad synes i om ringen?


6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot!!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også mega glad for den! :D

      Slet
  2. FUCK , den er lækker! ÅRh, LOVE RINGS!


    Fed blog forresten ;-*

    http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også bare ringe!
      mange tak ;)

      hugs :*

      Slet
  3. Den er rigtigt flot den ring, og sådan en lille ring, kan have den største betydning for en! :-). SUper fin og meget personlig blog :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan en lille ting kan virkelig betyde meget! :D

      og ja mange tak ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!