søndag den 20. januar 2013

Det skete igen




Ja så fik jeg min fars lækre sweater, min mor strikkede denne her sweater til min far, og så fik jeg den fordi den var alt for lille til ham, men det er jo bare dejligt for mig. Her kan i se den anden sweater, som min far ikke ville gå med, så nu har jeg to. De er super lækre, og jeg er rigtig glade for dem. Denne her er med lynlås, og den er jo grå, som i kan se.
I må undskylde det første billede, ved det blev ret dårligt, men der var bare ikke så meget lys.
Jeg har været sammen med nogen venner her i weekenden, så har ikke noget at lave så meget på bloggen.
Håber i kan lide sweateren!


10 kommentarer:

  1. Lækkert med en nye sweater!! den ser virkelig hyggelig ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for den :)
      hugs :*

      Slet
  2. Vil også gerne have sådan en dejlig sweater ;)
    Din mor er rigtig god til at strikke :)
    Hilsen Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er også glad for at hun kan strikke :D
      hugs :*

      Slet
  3. Elsker din blog :DD følger den nu

    knus
    / www.byroseemilie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D
      tjekker lige din blog ud ;)
      hugs :*

      Slet
  4. Virkelig fed trøje du har fået af din mor !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for den, Clara <3
      hugs :*

      Slet
  5. Hvor ser den altså bare lækker ud!!
    Super blog!

    Tanker fra Martine
    www.Martinesverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, så først din kommentar nu.
      og mange tak Martine! :D
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!