søndag den 6. januar 2013

Det specielle i hverdagen







Så fik jeg også taget nogen fine billeder i dag. Disse billeder er taget ved den lokale dam, billeder er taget sammen med min far, som også selv er kamera interesseret. Vi så mange underlige ting da vi var ude og gå, bl.a fandt vi et kondom i vandet, meget underlig og fik også taget et billede af det, men det virkede lidt underligt at ligge ind på bloggen. Jeg har kaldt indlægget det specielle i hverdagen, fordi naturen er noget specielt og smuk, som man ikke altid ligger mærke til i hverdagen.
Som i nok har lagt mærke til kan jeg godt lide, at tage billeder af naturen, og det har jeg gjort op til flere gange, HER kan i se et af de mange indlæg og billeder som jeg har lavet.
Mine billeder enkle, men så også gode, og jeg vil hellere have gode billeder, som er enkle, end nogen der er super spændende, men ikke gode.

Hvad synes i om billederne?

26 kommentarer:

  1. Virkelig fine billeder med masser af dybde! Rigtig fin blog også - skal vi følges? :-)

    Tanker fra Caroline - http://detfiktiveparadis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er jeg super glad for, at du synes! Tager lige et tjek forbi din blog og ser om det er noget for mig :D

      Slet
  2. Tak for din besked på min blog! :)
    Du tager godt nok rigtig mange fine
    billeder! Rigtig fin blog du har! :)

    SvarSlet
  3. Love the pictures very much!

    Thanks for the follow and comment in my blog=D I'm following you now on GFC here and on your other blog=D

    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Virkelig virkelig flotte billeder! og rigtig fin blog!

    Jeg har en give away igang på min blog hvor du kan vinde et gavekort, måske du har lyst til at deltage?

    KNUS :)

    - http://miaoestergaard.blogspot.dk/2013/01/give-away-morfars-moustache.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Tager lige et smut forbi din blog ;)

      Slet
  5. Synes de er super fine dine billeder! :-)

    Knus Marie

    www.and-mary.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sætter stor pris på at du godt kan lide dem :D

      Slet
  6. Hej.

    Du havde skrevet en kommentar på min blog, følger sig nu :)

    Meget flotte billeder :)

    Mia Andersen

    http://miaskageside.blogspot.dk/ - Julegaver 2012 og vinderen af min give away

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! :D

      og er glade for at du kan lide billederne ;)

      Slet
  7. Fine billeder!
    Og tak for din kommentar på min blog - jeg følger dig nu, ser frem til, at du følger mig :)

    SvarSlet
  8. wow det er en fed blog du har elsker dine billeder, din blogs udsende, du er bare en super god blogger!
    http://idawarmdahl.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, sætter jeg meget pris på ! :D

      Slet
  9. De er flotte :)

    Kig gerne forbi min blog og skriv en kommentar :) http://www.innocentcherry.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ¨Mange tak :D
      tager lige et smut forbi ;)

      Slet
  10. Sikke nogle smukke billeder:) - Du virkelig god!
    Jeg følger dig nu:O)
    Klem ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! er virkelig glad for at du siger :D

      Slet
  11. Hej Trine. Tak for din besked på min blog. Jeg er ret vild med din blog. Så jeg synes, at vi skal følges.. Jeg følger dig derfor på google + nu, og regner med at du gør det samme? Jeg har også en bloglovin, hvor du kan følge mig.. Jeg ved ikke, om du har det samme? :) Hilsen nanna.

    nckopp.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D er glad for at du gerne vil følges ;) Nej det er ikke det samme google+ og bloglovin ;)

      Slet
  12. Rigtig fine billeder!

    Kig forbi :-)

    //Amalie
    AmalieArdahl.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Tager lige et smut forbi dig ;)

      Slet
  13. Rigtig fine billeder! Elsker s/h-effekten, den tilfører noget dramatik til billederne der giver dem en vis stemning, jeg godt kan lide. Viser også rigtig godt den typiske danske natur ;)

    Jeg er fuldstændig enig i det du siger om naturen! Selv er jeg jo en rigtig naturpige der altid har boet på landet og virkelig elsker naturen, samt at fotograferer den. Så jeg kan fuldt ud følge dig :)

    Kh. Anna-Sophie
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Jeg vil også gerne bo på landet, men det bliver måske i fremtiden ;)

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!