fredag den 4. januar 2013

Dr. Martens






Så fik jeg endelig et par Dr. Martens, og jeg er super glad for dem! Jeg købte dem i Århus, de kostede normal 1200 her i den by jeg bor, og i Århus kostede de 1100 til normalpris, men der var halv pris så fik dem til 550. Og det er jo bare et røverkøb, så jeg måtte bare slå til.
Jeg var i starten ikke særlig imponeret af støvlerne, men da jeg prøvede dem her i Haderslev hos en vens mor, var jeg helt solgt. Så er super glad for dem. Jeg har hørt fra flere venner, at de er rigtig gode, og det er deres ynglings sko. De er et virkelig enkel, men et rigtig godt design. Mit par er sorte, og af læder, det kan man ikke se så godt på billederne, beklager.

Har i selv et eller flere par Dr. Martens? Hvad synes i om dem?

16 kommentarer:

  1. Misunder dig, jeg vil så gerne eje et par Dr. Martens! De er virkelig fede. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også virkelig glad for dem! :D

      Slet
  2. Dr Martens er for lækre! Har selv et par i røde, og der kommer også et indlæg til dem senere, hvor jeg viser hvordan jeg styler dem osv. (Jeg skal bare lige blive rask først.

    Tak for din søde kommentar på min blog, jeg vil meget gerne følges! :)
    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også set på et par i røde, men ville helst have dem i sorte ;)
      Selv tak ;)

      Slet
  3. Jeg følger nu din blog :)
    Hilsen Natasha - http://enverdenafideer.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Rigtig fede støvler, har hørt om dem, og gad godt selv at eje dem!

    - tankerafzabrina.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Årh, jeg elsker bare Dr. Martens, men har desværre ikke nogen selv.

    På min blog spurgte du, om vi skulle følges, så jeg følger dig nu, og det er en rigtig fin blog du har! :)

    carlalillevang.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da have anskaffet dig et pr så ;)
      Mange tak :D

      Slet
  6. Fin blog. Vi kan da godt følges.
    Bliver fast læser nu.

    - http://miekathrine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Nu har jeg set lidt på din blog, og jeg kan godt lide den. Er lidt/meget misundelig på dine Dr. støvler!!
    Jeg følger dig nu, jeg håber du vil følge mig igen. ligesom du skrev!

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;) hehe
      kan også godt lide din, så følger din :D

      Slet
  8. Fede sko!! Har selv et par xD

    Og bestemt også en fin blog du har dig her! Så selvfølgelig skal vi følges!

    http://almindelig-pige.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!