søndag den 13. januar 2013

En smuk vinter dag








Så blev det søndag, jeg var på arbejde i morges, og så tog jeg ude i dyrhaven med mine forældre. Der gik vi en lang tur, det var virkelig dejligt, at være ude og gå. Disse billeder er taget derude, jeg blev ved med at gå mega langt bag ude, for at kunne tage billederne. Men jeg blev ret tilfreds med billederne, jeg kan bedst lide det andet sidste, det var et af de sidste jeg tog.
Jeg har slappet meget af i weekenden, men er klar til terminsprøve i morgen, skal have terminsprøve hele næste uge, træls!

Hvad synes i om billederne? Hvilket kan i bedst lide?

20 kommentarer:

  1. Fine billeder og blog! Du spurgte om vi skulle følges, og nu følger jeg dig :) Så.. følge tilbage?

    turtelduer.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! og ja selvfølgelig :D

      Slet
  2. Fine billeder! :-)
    Du skrev en kommentar på mig og min venides blog om vi skulle følges og det kan vi da godt! jeg Følger din nu, så... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! og ja mange tak ;)

      Slet
    2. ja gerne ;) men har prøvet at finde et link til din blog, men kan ikke finde det...

      Slet
  3. Hold da op! du er super god til at tage billeder :o

    Skal vi følges? følger dig nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D er glad for at du siger ;)
      tager da lige et smut forbi, og seer om det er noget for mig ;)
      hugs:*

      Slet
  4. Lovely pics

    Please come and check out my latest post if you have a few minutes spare :)

    www.fragile-bird.blogspot.co.uk

    Helen

    X

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! :D
      of course! I will check you blog out after school ;)

      Slet
  5. Sikke nogle skønne billeder! :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! er også glad for dem ;)
      hugs :*

      Slet
  6. Vildt flotte billeder!

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! er jeg glad for du skriver, sætter meget pris på det ;)
      hugs :*

      Slet
  7. Super fine billeder:)
    Tjek evt. min blog:

    sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!