onsdag den 2. januar 2013

Everything is possible









Kender i det, når man har gjort noget, og man ville bare ønske, at det ikke var sket. Det har jeg oplevet, og så siger jeg bare shit happens! Man kommer op og skændes med dem man holder af, man ender med at man ikke snakker med dem, og det er jo heller ikke sjovvt, selvom man mener, at man har ret i diskussionen. Man gør virkelig mange dumme ting, og man kan ikke altid gøre for det.
Disse billeder er taget sammen med en rigtig sød og god veninde, og hun hjalp mig med at lave billederne.
Det er nogen sjove og rigtige billeder, de er taget på mit værelse, og så med lidt ekstra lys på.
Hvad synes i om billederne? 

28 kommentarer:

  1. Mange tak for kommentaren! Kan også godt lide din blog. :-)
    - Vil meget gerne følges! Er blevet fastlæser af dig og håber meget at du gør det samme. :-)
    ps. også godt nytår til dig!
    //Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! er glad for at du kan lide den :D

      Slet
  2. Fed blog :)

    Kan man ikke følge dig via bloglovin?


    Knus herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    Husk at tjekke min GIVE-AWAY
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2013/01/anmeldelse-give-away/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke bloglovin, de vil ikke tage min blog derinde :( og tak forresten!

      Slet
  3. Tak for kommentaren på min blog! Vi kan godt følges - er blevet fast læser hos dig, så håber, du gør det samme på min blog :-)

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt! :-)

    Kig gerne forbi http://innocentcherry.blogspot.dk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er glad for at du kan lide det ;)

      Slet
  5. Tak for kommentaren på min blog!
    Vi kan godt følges hinanden :D
    Kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Virkelig flot blog og inspirerende billeder - følger dig nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er jeg glad for at du synes :)

      Slet
  7. Flotte og inspirerende billeder - har i bare brugt en normal tusch til at skrive med, eller hvad har i gjort?

    -Nelzia

    http://fantasidroemmen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :D jo vi brugt en normal sprittus ;)

      Slet
  8. Det ser godt ud! Tak for din kommentar. Jeg følger dig nu, og håber du så vil følge tilbage. Knus
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Wow, billederne er vildt flotte, og ja. Jeg kender det alt for godt selv, med at man fortryder noget man har gjort.. Det er ikke en rar følelse!
    / www.sophiereimers.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er det virkelig ikke! og mange tak :D

      Slet
  10. Mega fed blog!
    Og tak for kommentaren på min blog, vi kan godt følges, jeg følger dig nu, vil du så også følge mig? :)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! :) og ja vil gerne følge dig :D

      Slet
  11. Fed blog, og super flotte billeder.
    VIl du følge mig?

    http://beautifullpicsfashionandmylife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Mange tak :D
    tager lige et smut, og ser om det er noget for mig ;)

    SvarSlet
  13. Super fede billeder:D
    Vil du følges?
    http://zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ;)
      tjekker lige din blog :D

      Slet
  14. Hvor er de flotte og kreative! Den sorte neglelak gør lige det ekstra ;-)
    Din blog er super lækker! Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D er glad for at du synes!
      Tager lige et smut forbi din blog ;)

      Slet
  15. Rigtig god idé! Har længe selv gået med en idé om nogle modelbilleder af ryggen, og evt. med noget skrift. Det er generelt en ret flot idé :)
    - http://1.bp.blogspot.com/-zp8LmIHo32g/UORqWeSi6dI/AAAAAAAAB0k/FQpzxVrWOhU/s1600/DSC03097.JPG Det her kan jeg VIRKELIG godt lide! Lyset er super fedt og får rigtigt skyggerne med, og s/h-konverteringen gør altså også et eller andet for billedet. Rigtig flot lavet :)

    Kh. Anna-Sophie
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Synes også du skulle prøve det, det er ret sjovt at lave ;)

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!