fredag den 18. januar 2013

Fokus på noget





Her kom så et ret sent indlæg, men har slet ikke været hjemme i dag, så i får det nu. Det er bare dejligt at have weekend igen efter en uges terminsprøver.
Her er nogen billeder, hvor jeg har gjort fokus på et sted, og det andet har jeg så gjort sløret. Selvom det tit er gråt og trist udenfor, men nogen af billederne er lidt gladere, og det er nu dejligt, at se at varmen snart kommer.
Det er nogen billeder, der er taget for et stykke tid siden, da der ikke være så meget sne. Jeg kan rigtig godt selv lide, når der er fokus på et bestemt sted og sløret andre stedder. Håber i kan lide billederne, og så vil jeg sige godnat herfra!

Hvad  synes i om billederne? Er det dejligt at have weekend?


4 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide diine billeder, de er virkelig gode:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for,at du siger! :D mange tak ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!