onsdag den 23. januar 2013

Fra en andens synsvinkel






Mine veninde her er fra Thailand, men bor i Danmark. Hun er en en mine gode veninder, og hun fortalte sin historie. Hun er selv blevet mobbet i skolen, hun blev kaldt mange dumme ord, fordi hun kom fra et andet land. Hun bryder sig heller ikke selv om at blive mobbet, og hun ville også ønske, at man kunne stoppe alle der mobber. Men min veninde har lært at leve med de ting, der kommer en gang i mellem, og det har gjort hende stærk.
Disse dage har temaet været mobning, jeg har taget det  op, fordi jeg ikke selv byder mig om mobning!

Hvad synes  i om mobning?

I skal huske at tjekke bloggen de kommende dage, for der kommer snart en give-away her på bloggen!

18 kommentarer:

  1. Rigtig gode billeder!!
    Vil glæder mig til at deltage i din give-away

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak !
      Dejligt, at du vil deltage :D
      hugs :*

      Slet
  2. Nogen rigtig gode billeder, kan godt lide dem, især det sidste ;)
    Vil glæder mig til at se, hvad man kan vinde :D

    SvarSlet
    Svar
    1. kan også godt lide det :D og mange tak!
      Det har du også god grund til ;)
      hugs :*

      Slet
  3. Fin blog!

    Knus Ida
    http://idas-notebook.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ida! er også rigtig glad for den :D
      hugs:*

      Slet
  4. Hej Trine. Tak for din kommentar på min blog.
    - Vi kan godt følges, jeg følger dig nu. :)

    knus
    www.dittereitz.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Virkelig flotte billeder!!<3
    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fine billeder og inspirerende blog du har!

    // kram
    kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Rigtig fint indlæg, gode billeder :)

    Ville blive glad hvis du kiggede forbi en kommentar ved mit seneste indlæg :)

    - Celina
    hejcikeline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Celina!!
      tager lige et kig forbi din blog :D

      Slet
  8. Tak for din kommentar på min blog. Du er nogle flotte billeder! Og ja, jeg vil gerne følges. Jeg følger dig nu :-)

    -- give away igang på min blog --

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! og mange tak ;) går ind og følger dig nu :D

      har også en give-away, som du er velkommen til at deltage i :)
      hugs :*

      Slet
  9. Hvor synes jeg dog det er fedt at du tager et fokusområde som mobning op på din blog, det er nogle super fantastiske billeder du har taget og nogle rigtig gode indlæg <3 jeg er hvertfald blevet fast læser.

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak simone! er glad for at du siger det :D
      Tjekker også lige din blog ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!