fredag den 11. januar 2013

Black & white






Her er nogen billeder, som jeg tog i dag. Billederne er af en veninde, som jeg går i klasse med. Hun spurgte mig om vi ikke kunne tage nogen billeder sammen en dag, og det blev så i dag. Min veninde hedder Melanie, men bliver kaldt Melle. Hun ville gerne have nogen sort/hvid billeder, så det er derfor der kun er sort/hvid billeder.
Billederne er taget nede ved en lidt stor å, som løber ud i en stor dam. Jeg er tit dernede, for at tage billeder, HER kan i se nogen af de billeder, som er taget det samme sted.

Hvilket af portrætterne kan i bedst lide?

14 kommentarer:

  1. Tusind tak for din kommentar. Vi kan helt sikkert finde ud af at følges, jeg følger i hvert fald dig på GFC nu :-)

    Super flotte BTW!

    Kram Julie
    // falmetgraa.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Flotte billeder :)
    Tak for din kommentar på min blog, jeg vil rigtig gerne følges :)
    - Følger dig nu :)

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. En rigtig fin blog du har! Er blevet fast læser nu. Jeg vil gerne følges ;)
    Knus, Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  5. Tak for din søde kommentar på min blog!
    - selvfølgelig vil jeg gerne følge dig! så jeg er nu fast læser :)
    Håber at du vil gøre det samme på min blog.

    Knus Anna
    // annaengstroem.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! og mange tak :D

      hugs :*

      Slet
  6. Jeg kan nok bedst lide det sidste, men de vandre er også rigtig fine
    Tænkte på om vi skulle følges?
    Stine-lill.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din mening ;) kan også godt lide det sidste :D
      tager lige et smut forbi din blog ;)
      hugs :*

      Slet
  7. tak for kommentaren, jeg vil gerne følges!

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!