mandag den 7. januar 2013

Hygge sweater





Her er min ynglings sweater, og jeg elsker bare at have den på. Selvom den er ret stor til mig, så bruger jeg den meget. Jeg har andre sweaters, men bruger denne her mest, fordi den er så behaglig
Sweateren har min mor lavet til min far, og min far brugte den ikke, så jeg fik den, og det er jeg super glad for. Jeg har haft den på i skole flere gange, og folk synes den er vildt fed, og ja det synes jeg også selv.
Jeg kan godt lide tøj, som sidder lidt løst, det dog ikke så tit jeg tager det på i skole.

Hvad synes i om den?

24 kommentarer:

  1. Jeg elsker også bare sådan nogle rigtig store, hyggelige sweatre, de er så behagelige! Og fede på en lidt anderledes måde :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja giver dig helt ret! Gad godt at have flere af dem :D

      Slet
  2. Den ser godt nok dejlig ud! :)

    //Jessica

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Gad godt have sådan en stor sweater! ;)
    og en rigtig flot blog :)
    - Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå ;) du skal have anskaffet dig en, og mange tak!

      Slet
  4. Sikke en fed sweater, og den må være super behagelig også! :)

    http://lifeasleilaliveit.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja synes også den er mega dejlig :D

      Slet
  5. Vil også gerne have en, men de er ret dyre, hvis man ikke får lavet dem, som du er så heldig at have fået ;)
    - Mille igen

    SvarSlet
    Svar
    1. ja de er ret dyre.. :( jeg er også glad for at min mor kan strikke ;)

      Slet
  6. Hvor ser den lækker og varm ud den trøje!
    Tak for den søde kommentar på min blog.
    vil gerne følges, følger dig nu :-)
    Knus.
    //bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også varm! ;)
      selv tak :D

      Slet
  7. Tak for din søde kommentar. Jeg er vild med din blog - Rigtig flotte billeder!

    Jeg følger dig nu!

    Knus, www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) sætter stor pris på, at du skriver det :D

      Slet
  8. Tak for din kommentar :-) jeg følger dig nu.

    Http://www.ceciliemodemedmere.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :D
      går ind og følger dig :)

      Slet
  9. Tak for din kommentar:) Jeg kan dog ikke se at du følger mig, men jeg vil meget gerne følges:)

    knus josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :D nej men følger dig nu ;)

      Slet
  10. Hvor er den lækker! Crusher på sweaters for vildt! ;D
    - Og super fin blog. Selvfølgelig vil jeg følges, så følger dig nu!

    Knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. JA den er bare så lækker :D
      mange tak!

      hugs :*

      Slet
  11. Ååååhr den er fed! Jeg har virkelig en eller anden ting for strik! Jeg elsker det bare, og har rigtig meget af det (desværre strikker jeg ikke selv, selvom det nok ville være praktisk). Og du ku sagtens ha bildt mig ind at du havde købt den i Vero Moda, Bruuns Bazaar eller noget. Den er virekelig flot og stilrigtig. Godt gået af din mor ;)
    - Jeg har også selv en ret stor, helt blodrød striktrøje, som jeg har fået af en meget kær ven, der egentlig også havde strikket den til sin mand, men eftersom han ik gik med den fik jeg den, og den er SÅ dejlig varm og lækker.

    Så go strik! ;)

    Kh. Anna-Sophie :)
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. ja, elsker også strik selv, det er bare super lækkert ;)

    SvarSlet
  13. ELSKER den! :D
    Strik er en lækker ting! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig lækkert!! :D
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!