onsdag den 16. januar 2013

It´s still cold outside









Efter jeg var kommet hjem fra terminsprøve i dag, snuppede jeg en lækker frokost, og så tog jeg mit kamera under armen og gik så afsted. Jeg gik ud til golfbanen, hvor i har fået billeder fra før, det var mega dejligt, jeg havde aldrig været der før. Jeg gik bare undt i en pæn stor skov som lå lige ved siden af, og gik op og ned for at tage billeder.
Her er de billeder, som det blev til, det er mest af den skov, som jeg var inde i, men også lidt fra golfbanen.
Da jeg så var færdig smuttede jeg lige på arbejde i et pr timer, jeg arbejder med børn i en svømmeklub

Hvad synes du om billederne? Hvilket kan du bedst lide?

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Tak for din kommentar på min blog :)

    Følger dig nu!

    miljemilje.dk

    SvarSlet
  2. Hej Trine!

    Hyggeligt, at du kiggede forbi min blog :-)
    Jeg følger nu dig, og det glæder jeg mig til!

    Nanna
    Shitoglouisvuitton.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna!
      følger også dig nu ;)
      hugs :*

      Slet
  3. Flotte billeder, elsker det andet sidste med træstammen set nedefra<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak <3 kan også mega godt lide det ;)
      hugs :*

      Slet
  4. Skønne billeder og blog!
    Tænkte på, om du var interesseret i at følges? ;-)
    Love G

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      jo gerne, tjekker lige din blog ud ;)
      hugs :*

      Slet
  5. Super fantastiske billeder! Elsker den rå, dramatiske og lidt 'i skovens dybe stille ro...'-agtige stemning du får fanget med dels de blå farver og dels s/h. Dette billede er jeg helt skør med: http://4.bp.blogspot.com/-8eI6V1ILGdc/UPb1B7-8wPI/AAAAAAAACV0/d-DsUXFg88E/s1600/DSC04352.JPG .
    - Virkelig dejligt stemningfuldt shoot! :)

    Kh. Anna-Sophie
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, er også glad for billederne ;) det er altid godt med nogen stemninger :D
      hugs :*

      Slet
  6. Meget smukke billeder !

    // notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!