mandag den 21. januar 2013

Mobning når det er værst























Mobning er en dum ting, som de fleste har oplevet. Det er selv rigtig svært, hvis man er mobbeofferet  det kan være rigtig hårdt. Jeg har selv prøvet det, men der er ved at være en del år siden, det var rigtig hårdt, men det var ikke en slem form for mobning. Jeg er også blevet overfaldet af en pige, der gik i min klasse, det var så ret voldsomt. Derfor flyttede jeg skole, men nu til mobning.
Folk der mobber har måske et problem, men det skal  ikke gå ud over andre, dem det går ud over, får det bare meget dårligere.
Nogen vælger også at begå selvmord, eller prøve på  det, jeg vil sige til dem, der har overvejet det, skal det siges, at der er mange der vil komme til at savne dig. Der er utrolig mange der vil blive kede af det, mange flere end man lige går og tror.
Disse billeder skal fortælle om en form for selvmord, det skal lige siges her, at det ikke er rigtig på billederne, det er bare lavet til dette indlæg, og ikke for at skræmme nogen.

Billederne her er taget af en veninde, og det er så mig der er modellen

Hvad synes i om folk der mobber? Hvad synes i om billederne?

20 kommentarer:

  1. Elsker dine billeder, især de 2 sidste <3 du er virkelig pæn! Det er vildt hvordan man kan skabe den triste stemning med billeder. Mobning er en forfærdelig ting som ingen burde udsættes for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan også rigtig godt lide de to sidste ;)
      Det burde virkelig stoppes! :D

      Slet
  2. Selvom billederne måske ikke er af højeste kvalitet så er de rigtig stærke! Der er rigtig flot arbejde!

    Jeg har en lille mini-smykke-konkurrence kørende, hvis du ville være interesseret!
    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      Billederne er taget med et spejlrefleks sony 33a, såh kvaliteten er ret god, det er bare blogger ;I

      Slet
  3. Virkelig fine billeder, og tak for din kommentar på min blog! Jeg følger dig nu, ville du så følge mig tilbage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      og ja selvfølgelig ;)
      hugs:*

      Slet
  4. Billederne er helt fantastiske, de fortæller en god historie.
    Vil du blive fast læser på min blog :)
    Jeg følger dig nu.

    http://smiledagbogen.blogspot.dk/?m=1

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! det var det der var meningen, er glad for at det lykkes! :D
      Tager lige et smut forbi den blog ;)
      hugs :*

      Slet
  5. 1) virkelig gode billeder og fantastisk idee! det er virkelig godet lavet!
    2)Du spurgte på min blog om vi skulle følges, ja selvfølgelig skal vi det! jeg er blevet fast læser nu og håber da at du vil gøre det samme mod mig! PS jeg har kigget på dine seneste indlæg og de er virkelig gode!


    http://teen-life-amalie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er en fælles idé fra min veninde og mig ;)
      Og ja selvfølgelig, går ind på din blog med det samme :D
      og tak igen!
      hugs :*

      Slet
  6. Har kigget lidt rundt på din blog, og tager nogle vildt gode billeder!!
    Tak for din fine kommentar - du spurgte om vi skulle følges, så nu følger jeg dig! Kåber også at du vil følge mig :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er jeg rigtig glad for at du siger :D
      selv tak!
      hugs :*

      Slet
  7. Synes det er skrækkeligt at der er så mange former for mobning. Forstår ikke folk, gider at ødelægge et andet menneskes liv!
    Men godt indlæg og gode billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! det er rigtigt. forstår dem heller ikke, de burde selv udsættes for det, så de kan se hvordan det er!
      hugs :*

      Slet
  8. nogle smukke men samtidig helt vildt forfærdelige billeder!
    bliver helt trist, men du er rigtig smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nogen "forfærdelige" billeder, men ja det er jo for at give et syn på mobning, og tak! ;D
      Tusind tak! det er jeg glad for at du siger<3
      hugs :*

      Slet
  9. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig og så skriver en kommentar med at du gør det på min blog, så vil jeg rigtig gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekker lige din blog først, og ser om det er noget for mig ;)
      hugs :*

      Slet
  10. Det er virkelig nogen gode billeder!! :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Helene! er også selv ret tilfreds med dem :D

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!