lørdag den 12. januar 2013

Sneen kom igen






Da jeg vågnede i nat, så jeg at der var kommet sne igen. Det er bare dejligt med sne, det giver nogen gode billeder. Jeg tog disse billeder lige inden jeg tog  på arbejde, hvor jeg også lige skulle tage nogen outfit billeder af en god veninde Link. Her en helt almindelig lørdag får i disse billeder, som blev taget om morgnen. Min arbejdsdag i dag var rigtig god, jeg arbejder som livredder, og jeg havde lige taget en vagt for en. Det var virkelig hyggeligt, jeg havde vagten sammen med en ven, og da vagten var færdig hoppede vi i vandet, det var mega sjovt. Billederne er meget enkle, men det bliv de her i dag.

Hvad synes i om billederne?

23 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte snebilleder <3 Ligesom dig! Du er virkelig god til at tage billeder!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! og i lige måde :*
      hugs :*

      Slet
  2. Tak for din søde kommentar :) Følger din blog nu.

    Knus Amy

    SvarSlet
    Svar
    1. kan ikke finde dig på bloglovin' ?

      Slet
    2. nej jeg har ikke bloglovin... bloglovin vil ikke tage min blog derinde :(

      Slet
  3. Først og fremmest, sikke nogle skønne billeder!
    - Tak for din kommentar på min blog. Jeg følger dig allerede så jeg håber du vil følge tilbage :-)

    xx, http://heartattaack.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak :D
      og selv tak!
      hugs :*

      Slet
  4. Sikke nogle fine billeder !! elsker specielt træet.. ville ønske jeg kunne lave et eller andet lækkert i min lejlighed med sådan nogle træstykker. det giver bare en hygge

    Knus Rebeca

    http://rebecaortiz.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D ja det giver en rigtig god stemning ;)
      hugs :*

      Slet
  5. wow nogle flotte billeder! :D
    du tager virkelig gode billeder
    og har en rigtig fin blog :)

    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D er jeg glad for du skriver!
      hugs :*

      Slet
  6. Rigtig flotte billeder! Er især vild med de øverste. :-)

    Det vil betyde rigtig meget for mig, hvis du smuttede forbi min blog og skrev en kommentar. :-)

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! er også rigtig glad for det første ;)
      tager lige et kig forbi din blog :D

      Slet
  7. Flotte billeder :)

    Jeg vil blive rigtig taknemlig hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! tager lige et smut forbi ;)
      hugs :*

      Slet
  8. Super fine billeder!
    Det ser rigtig smukt ud...
    Måske du vil følges?:)
    Kig forbi Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      tager lige et tjek forbi, og ser om det er noget for mig ;)

      Slet
  9. The first picture is the best! ;)

    SvarSlet
  10. Rigtig dejlige billeder. Kan rigtig godt lide det første af togbanen! God stemning og fed s/h-effekt ;)

    Kh. Anna-Sophie
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D kan også godt lide billedet ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!