onsdag den 30. januar 2013

Solnedgang i lille Danmark






Her de sidste aftner har solnedgangen set sådan ud! Jeg synes selv, at det er en virkelig flot solnedgang, så jeg måtte bare tage nogen billeder af det.
Billederne er taget udenfor vores altandør, men mit spejlrefleks, så håber i kan lide billederne, for det kan jeg ihvertfald.
Jeg har haft meget travlt i dag med at være på arbejde. Men jeg har også været til åbenhus oppe på det gym. som jeg skal gå på næste skoleår. Det bliver rigtig spændende, at prøve noget nyt.

Hvad synes i om billederne? Hvad har i lavet i dag?

4 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig flotte billeder!
    Ej, hvor spændende at du skal på gym'! :-)))

    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, julie :D
      og ja, glæder mig også ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!