tirsdag den 1. januar 2013

The day after yesterday






Ja, i dag er dagen efter i går, hvor det var den sidste dag i 2012. I dag er så den første dag i 2013, og så ville jeg dele disse billeder med jer, som jeg tog i dag. Jeg ved godt at lyset ikke var så godt, og derfor blev billederne ikke helt perfekte, men de kom ind alligevel. Her er to billeder med micro, og så to billeder på afstand.
Jeg fik taget disse billeder selv om, at jeg var mega træt efter i går. Jeg havde selv en god aften, eller skal man sige nat.
Hvordan var jeres nytårs aften? Var den god?

28 kommentarer:

  1. Rigtig lækre billeder!

    SvarSlet
  2. Ja elsker billederne! især nummer 1 :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for det :)

      Slet
  3. Rigtig god!

    Hilsen
    Sofie / http://eventyrtid.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne følges, er blevet fast læser:)
    Knus

    SvarSlet
  5. Du er vildt god til at tage billeder!
    jeg vil rigtig gerne følges:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! det er jeg virkelig glad for at høre :D
      Går ind og følger dig nu :)

      Slet
  6. Rigtig flotte billeder! :)Især de to nederste elsker jeg! x

    afemella.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Tak for din kommentar på min blog! - Jeg vil rigtig gerne følges, og følger også dig nu :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :D følger også dig!

      Slet
  8. Tusinde tak for din kommentar på min blog. :-)
    Det varmede meget, at du gad kigge forbi. Og jeg vil meget gerne følges og er nu blevet fastlæser.Og et klap på skulderen til dig for de flotte billeder. Jeg håber du kom godt ind i det nye år.

    Mange varme tanker herfra, Emilie
    http://den-utraditionelle-synsvinkel.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :D
      jeg siger også mange tak, er glad for at du kunne lide mine billeder!
      er glad for at vi kan følges :D

      Slet
  9. Rigtig fede billeder!

    Måske du ville kigge forbi min blog og måske smide en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! jo tager lige et smut forbi din blog :D

      Slet
  10. Flotte billeder, og tak for kommentaren på min blog! Jeg vil gerne følges. :) Bliver fastlæser ved dig nu.

    SvarSlet
  11. Fine billeder :-) Måske vi kan følges?

    Knus
    amandavang.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Smuke smukke billeder! :D
    Tak for din kommentar på min blog! Ja, jeg vil rigtig gerne følges! :D
    Broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! :D
      Selv tak ;)

      Slet
  13. Virkelig flotte billeder! Meget stemningsfulde og flot fangede (og så kan jeg faktisk godt lide den kornede effekt. Giver en lidt antik charme). :)
    - Mange tak for dine søde ord på min blog, synes også at din er rigtig flot og skiller sig fint ud, hvilket er interessant at følge :)

    Kh. Anna-Sophie
    www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Mange tak,jeg synes også selv, at de giver en god stemning på en måde :D

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!