torsdag den 3. januar 2013

uba-bu-ba hår kur



Her en hårkur, som jeg fik i julegave af min svoger. Hårkuren er fra Aussie, den skal sidde i vådt hår i 3 minutter , og så skyldes ud bagefter. Jeg har navngivet indlægget som uba-bu-ba, fordi at hårkuren dufter af tyggegummi. Jeg synes selv at hårkuren er rigtig god, en sidder godt i håret, og den virker rigtig godt. Håret er dejlig blødt bagefter, jeg bruger den en gang i ugen, for at spare lidt på den.

Har i prøvet den? hvis ja, hvad synes du om den?

Vil lige til alle læser, at jeg er super glad for at der er kommet så mange her på det sidste, tak til jer!

20 kommentarer:

  1. Den ser god ud og lyder god. Måske jeg skulle prøve den? :-)

    Måske du vil kigge forbi min blog og måske ligge en kommentar?
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil helt klart anbefale den! :D

      Slet
  2. Tusind tak for din kommentar på min blog, har svaret derinde :-)
    Knus fra Julia
    www.i-mine-oejne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak ;) går ind og tjekker det ;)

      Slet
  3. Tak for din kommentar på min blog! Følger dig nu, og håber at du vil følge tilbage <3
    Har hørt rigtig mange gode ting om Aussies hårprodukter, men har dog aldrig selv prøvet dem da jeg synes de er lidt dyre :I

    www.nelliescloset.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) nej det er rigtig nok de er lidt dyre ;) er også rigtig glad for at have et af deres produkter ;)

      Slet
  4. Er nu fast læser, du spurgte om vi skulle følges, håber du vil gøre det, knus

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk :-)

    SvarSlet
  5. Jeg bruger altid Aussie produkter til hverdag - synes de er rigtig lækre og passer godt til mit lange vilde hår (:

    - Kit

    SvarSlet
  6. Heeeej. :-)

    Du husker nok mig, Matilde.
    Jeg følger nu din blog!

    http://www.matildesblog.com/

    SvarSlet
  7. Tak for kommentaren på min blog - ja, vi kan godt følges. Følger dig nu. Håber du vil gøre det samme :)

    www.lnbyellen.blogspot.com

    -Ellen

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) og selvfølgelig gør jeg det ;)

      Slet
  8. Tak for den søde kommentar på min, vil da gerne følges, så følger dig nu, som fast læser. & forresten har det på sammen måde med Aussie, bruger shampooen og den dufter faktisk af bubbelgum i hvert fald sukkersødt. Håber du følger min blog tilbage. :D
    xoxo Malene.

    http://justadelprado.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak du ;) ja den dufter virkelig af tyggegummi! :D

      Slet
  9. Først og fremmest mange tak for kommentaren på min blog! Du spurgte om vi skulle følges, det kan vi godt og jeg følger i hvert fald dig nu, så håber også du følger mig :-D
    Jeg har flere gange læst om denne hårkur og den lyder virkelig lækker, så jeg må nok hellere også få den købt ;-)
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst.

    Knus
    htp://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) jeg synes du skal købe den, du vil virkelig blive glad for den! :#

      Slet
  10. Jeg følger dig nu:)
    Håber du vil følge tilbage som aftalt!
    http://zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!