mandag den 28. januar 2013

You're beautiful




 Her har så en af de personer, som betyder aller mest for mig, det er nemlig min dejlige søster. Jeg spurgte hende, om hun ikke ville være med til, at jeg tog nogen billeder af hende, dem har i så her. Jeg synes selv, at billederne blev ret gode, for hun er så smuk.
Billederne er taget hjemme ved mig, ude på en terrasse, så det var mega koldt, men det lykkedes da!
Begge mine søskende var hjemme i denne her weekend, det var helt dejlig med noget søskende hygge.

Hvad synes i om billederne af min søster?

Husk!! Give-away'en på bloggen er stadig i gang, så i kan stadig nå at være med! :D HER kan i deltage

10 kommentarer:

  1. WOOOW! hun er godt nok smuk :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :)
      hugs :*

      Slet
  2. Din søster er rigtig smuk, og det er nogle gode billeder! :-)))
    Hvornår finder du en vinder på din GiveAway??

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak julie :D
      Den slutter når der ca. er de 50 deltager ;)
      hugs :*

      Slet
    2. Okay :-))
      Håber det er snaaart, hahah.

      Knus
      http://juliefisker.blogspot.dk

      Slet
  3. Rigtig smuk!

    Jeg har en spørge runde/ask me i gang på bloggen, måske du vil ligge en kommentar med et par spørgsmål? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/2013/01/ask-me.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Liv :D
      Jo tager lige et smut forbi dig :)
      hugs :*

      Slet
  4. Svar
    1. Ja det synes jeg også :D hun betyder også meget ;)
      tak fordi du skrev, det betyder meget :D
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!