lørdag den 16. februar 2013

Blackhead mask anmeldelse




Så kommer der en lille anmeldse fra mig! Jeg prøvede Black mask for første gang i dag, og de virkede bare super, men det kan i høre mere om i min video, som jeg har lavet. HER er et link ind til videoen på youtobe, men i kan jo også se den her i indlægget.

Gode råd!
Du skal huske at rense uden før brug, det er altid godt, når man skal bruge ansigts produkter.
Når du kommer til den del, hvor du skal rive masken af, så gør det hurtigt, for det gør ikke nær så ondt.
Husk, at når du har revet alt af, så put det ikke ned i wc'et! Det farver wc'et.

Husk at se videoen!

12 kommentarer:

  1. Har en lignende maske fra JorgObé, og av av hvor det gør ondt at rive den af!

    Nyt på bloggen, håber du kigger forbi!:)
    http://souriresouvent.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget forskel på firmaerne, men bare riv den af hurtigt, så gør det ikke så ondt ;)
      tager lige et smut forbi dig :D
      hugs :*

      Slet
  2. Hvor er du smuk, og en rigtig fin video du har lavet! det giver mig en masse lyst til at købe sådan en maske! :-D
    -Jeg tænkte om vi skulle følges?
    xoxo - www.andbeautyfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Permille! og i lige måde :D Tak, er glad for at du kan lide videoen! ;)
      og jo vi kan god følges ;)
      hugs :*

      Slet
  3. Den virker vildt god :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. rigtig fin blog!

    kig gerne forbi hvis det lyster:
    annasunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anna!
      tager lige et smut forbi dig :D
      hugs :*

      Slet
  5. Tak for din kommentar på min blog. Det varmer :)
    Du tager virkelig nogle flotte billeder. Vil helt sikkert kigge forbi igen!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! og tusind tak, er jeg glad for at du siger :D dejligt at du vil kigge forbi igen!
      hugs :*

      Slet
  6. Tak for kommentaren på min blog, jeg vil naturligvis gerne følges.
    Jeg følger ihvertfald dig nu, og regner med du gør det samme <3
    Knus.

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig vil jeg det :D og tak
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!