fredag den 8. februar 2013

Eksperimenter




Her er nogen billeder, som jeg har taget. Det første billede har jeg taget med mit spejlrefleks, men de to andre er taget med min mobil. Jeg har en Xperia S, som har 12 mega pixel. Jeg har eksperimenteret lidt med billederne, men især de første. Billedet er tænkt som, at de skulle være en modsætning, en pige med mørkt hår og brune/mørke øjne og en pige med lyst hår og med blå øjne. Det er faktisk min søster og mig selv, jeg er den lyse, og ja så er min søster den mørke pige.
Alle tre billeder er ret gamle, men ville lige dele dem med jer. Håber i kan lide dem!
Jeg smutter til Seawest med mine forældre og en god veninde. Så jeg må desværre holde en lille pause, da jeg ikke er sikker på, om der er net. Men der vil selvfølgelig komme et indlæg om min lille ferie.

Hvad synes i om billederne? Hvad skal i lave i jeres ferie? 

4 kommentarer:

  1. Årh.. er helt vild med billede 2! :-)

    Tak for din søde kommentar på min blog
    - Følger dig nu ;-)

    Knus
    passion-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mange tak julie! er også ret glad for det billede ;)
    selv tak! :D
    hugs :*

    SvarSlet
  3. - Og selvfølgelig vil jeg gerne følges! :-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!