tirsdag den 26. februar 2013

Foråret kommer!



Nu kommer foråret endelig, det er vist ret ventet! Det har været overraskende varmt i dag, og det var bare dejlig. Nu har der været sne og kulde i lang tid, men du er der varme på vej, og det er da bare dejligt! Glæder mig bare til sommer, så vi kan komme ud og bade og blive brune igen!
Efter at jeg havde gået rundt med en veninde i byen, gik jeg ned i damparken, hvor jeg tog disse flotte billeder.
Nu skal jeg til at lave lidt på mit eksamensprojekt, for i næste uge skal jeg lave mit eksamensprojekt, og jeg har om menneskerettigheder.

Hvad synes i om billederne? Er i også glad for at foråret kommer snart?

2 kommentarer:

  1. super flotte billeder <3
    Og endnu engang tak fordi du kunne holde ud at stresse rundt med mig i byen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Hannah <3
      selv tak! ja det var lidt stess på, men fik da nogen bøger :P
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!