fredag den 22. februar 2013

Light in the darkness















 Her er endnu et eksperiment, som jeg lavede sammen med en rigtig god veninde. Vi gik en tur omkring syghuset, og fandt en lille græsmark, hvor vi tænde nogen stjernekaster. Det var mega sjovt, for vi kunne ikke tænde med tændstikker eller andet, så vi blev nød til at sætte ild til noget græs, og til sidst var der ret meget ild, men der skete ikke noget slemt. Vi hoppede op og ned, det var mega morsomt, og der kom hele tiden biler forbi, pinligt!
Men her er resultatet, efter jeg har mistet mine nøgler derude, og har brændt mig, så håber i kan lide dem, har "kæmpet" pænt meget for dem, men  ihvertfald her er de!

Hvad synes i om billederne?



10 kommentarer:

  1. Hold da op - hvor ser det fucking fedt ud :D

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D er glad for at du kan lide billederne ;)
      hugs :*

      Slet
  2. Wow, flotte billeder :) Det må man da prøve en dag.

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak maria :D ja prøv det, det er mega sjovt!
      hugs :*

      Slet
  3. Det er vildt fedt!
    Har du lyst til at følges?
    zaquerity.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er også ret glad for resultatet :D
      vi har fuldtes i pænt lang tid :P
      hugs :*

      Slet
  4. Hej.
    Sikke et par fede billeder, de er i hvert fald (set med mine øjne) besværet værd!
    Du spurgte mig tidligere i dag, om vi skulle følges, og Ja det vil rigtigt gerne! Følger dig nu og håber at du også vil følge mig.

    Kamma

    Moon-and-me.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D er glad for at du kan lide billederne ;)
      selvfølgelig følger jeg tilbage ;)
      hugs :*

      Slet
  5. WOW!!!! Det er nogle vildt gode billeder! :D

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak! <3 er også mega glad for resultatet ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!