søndag den 24. februar 2013

LOST





Denne weekend er bare gået med at lave lektier og se Lost. Jeg har haft 4 af sæsonerne, som jeg fik sidste jul, men jeg har aldrig fået set dem. Kan slet ikke forstå, at jeg ikke har fået set dem, for de er bare fantastiske! Det er virkelig en god serie, og den kan klart anbefales! 
Den handler om en grupper, der styrter ned på en ø, men de er ikke alene på øen. De finder mennesker, som har været på i øen i over 16 år! Men der er flere mennesker på øen. Nogen dør, nogen bliver myrdet. Serien er ikke for sarte mennesker, det skal siges, for den er ret voldsom nogen gange.
Når jeg en gang er færdig med de fire sæsoner, skal jeg have købt de to sidste, for der er 6 i alt. 

Har i set LOST? Hvad synes i om serien?

Angående min give-away så har der været nogle problemer, med kontakten til firmaet. Men der vil meget snart blive fundet en vinder.

4 kommentarer:

  1. Jeg har set alle sæsoner. Og det er en rigtig god serie.
    Men synes, den bliver mere og mere "overdrevet."
    På et tidspunkt havde jeg det sådan, at jeg synes, den blev lidt mindre spændende, men så blev den hurtig spændende igen.
    Men der sker hele tiden noget, og det kan jeg godt lide(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er rigtig nok, de bliver ret overdrevet... men det er en god serie! :D
      hugs :*

      Slet
  2. Har set til sæson 4, tror jeg. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er nået. Men denne serie er helt seriøst en af mine yndlings! Den er så fantastisk god! Elsker at der er så meget spænding i den! :)


    Det vil betyde super meget, hvis du lagde et kig forbi min blog og skrev en kommentar. :)

    www.mesmerizedbyme.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja har også kun til sæson fire ;) men den er også en af mine ynglings serier! :D
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!