mandag den 18. februar 2013

Love




Her er nogle billeder, som skulle give lidt inspiration. Love er en stor ting, som betyder meget, for hver og en. For mig betyder det rigtig meget, at have en at elsker, men også flere som familie og venner. Men der er også dejligt, at have en fyr/pige at elske, eller også en at være forelsket i, det betyder meget. Jeg er slev forelsket, og det er også rat. 
Jeg har selv taget disse billeder, og synes de blev ret gode, håber i kan lide dem. Jeg er efter hånden blevet ret glad for, at skrive tekster på kroppen, her kan i også se et indlæg, hvor jeg legede med teksten.

Hvad betyder love for dig?

22 kommentarer:

  1. Kærlighed betyder alt i min optik.
    Jeg er så morsyg, at det er helt vanvittig. Og jeg kan ikke leve uden min far, for hans drillende og kærlige humor, der er rettet lige mod mig er uundværlig. Al kærligheden fra min familie er jeg så taknemlig over. Jeg kunne slet ikke forestille mig at være enebarn. Mange er gået bort, og af de gamle har jeg kun min farfar. Jeg synes det er så sejt, at han holder ud - og jeg har en følelse af, at det er for min skyld. Jeg er den yngste af en søskendeflok på 3, og han har været der gennem de gode oplevelser med de to store, og jeg er sikker på at han holder ud til sommer, når jeg bliver student.. ja, og min kæreste er noget helt for sig. Han giver en kærlighed, som jeg ikke kan få af nogen som helst anden!

    - tusind tak for din søde kommentar til min blog!
    Hug Nanna // SHITOGLOUISVUITTON.BLOGSPOT.DK

    SvarSlet
  2. Er også den yngste ud af tre, og kunne heller ikke forstille mig at være enebarn. Jeg kan godt forstå du er glad for din farfar, hold godt fast i ham! håber han holder ud til sommer, det vil du fortjene så meget! Kærligheden overvinder alt!

    hugs :*

    SvarSlet
  3. Vildt flot blog du har!
    - Elsker dette indlæg!
    Har du lyst til at følges? :)

    Knus Victoria
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Victoria :D er glad for at du kan lide min blog ;)
      jo tjekker lige din blog ud :D
      hugs :*

      Slet
    2. Jeg er nu også fast læser hos dig :))))

      Slet
  4. Hey tak for din kommentar på min blog! Vil gerne følges! Btw er også fast på din nu! Venter på du også bliver på min!
    Knus Bycelinahuynh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej <3
      lyder godt, går ind og følger dig nu ;)
      hugs :*

      Slet
  5. Ja jeg vil gerne følges :-) tak for din kommentar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;) undskyld, men har mistet dit link, så kan ikke blive fast læser hos dig :(
      hugs :*

      Slet
  6. LOVE is all you need !!!!! kan godt lide billederne :)

    Og jeg følger dig nu.

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig! love betyder bare alt for os :D Mange tak, er glad for at du kan lide dem :D
      tak, går også ind og følger dig ;)
      hugs :*

      Slet
  7. Flotte billeder :)
    Kunne du måske tænke dig at følges?

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;) Jeg følger dig allerede :P så ja det kan vil vel godt :D
      hugs :*

      Slet
  8. Har du egentlig fundet ud af, hvornår din give away slutter?
    Er ret spændt på, hvem der vinder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, men regner med det bliver i denne uge, der har været nogen problemer med kontakten til Blackhead :D
      hugs :*

      Slet
  9. Love is all you need!
    Tak for din kommentar på min blog. Jeg kan rigtig godt lide din blog, super fine billeder!:)

    Knus Josephine
    http://josephinelinneberg.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke sige det bedre Josephine! ;D
      Mange tak, er glad for at du kan lide den ;)
      hugs :*

      Slet
  10. Nu følger jeg din vil du følge tilbage? www.damagediamond.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;D men vil gerne se din blog, men linket virker ikke?
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!