tirsdag den 5. februar 2013

marguerit




Så fik jeg endelig et par selv! er rigtig glad for dem, de er bare så skønne!
Jeg har fået dem af min søster, da hun ikke ville have dem længere. Jeg fik en del smykker af hende, og det er jo bare dejligt. Jeg går en del med det er par, for de passer til en del tøj, og så se de bare godt ud.
Jeg kan generelt rigtig godt lide marguerit  de er rigtig flotte både som øreringe, halskæde og armbånd, men også som ringe. Man kan få dem i sort og hvid så hvidt jeg ved, men har set nogen i lilla, men det var vidst nogen fake nogen.

I må undskylde jeg ikke har blogget de sidste dage, men jeg har været på en grunduddannelse i svømning. Det var rigtig spændende, men også meget hårdt. Uddannelsen tager tre weekender, en i hver måned.Så den 5. maj er jeg færdig med den uddannelse!

Hvad synes i om margueritter? Hvad har i lavet i weekenden?

4 kommentarer:

  1. Åhr, har også et par selv er SÅ glad for dem!
    Er dine fra Georg Jensen?
    Tænk at din søster ville give dem væk :-D

    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er også bare skønne! Ja det tror jeg ;)
    forstår hende heller ikke :P
    hugs:*

    SvarSlet
  3. Ville gerne selv have et par, men har det desværre ikke :(
    knus
    Tanja

    SvarSlet
    Svar
    1. træls! du skal da have skaffet dig et par så :D

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!