torsdag den 14. februar 2013

Mystik i naturen





Jeg lovede jer nogen flere billeder fra min lille ferie, og her er de så! Jeg var ude og gå sammen med min veninde, og vi fandt nogen lidt sjove steder, bl.a. en slag så, eller oversvømmelse-sø-ting... men der var i hvertfald vand, og der var is på. I får ikke nogen billeder derfra, da de blev ekstremt rystet, desværre.
Men i får så disse billeder, som er taget ca. det samme sted.
Jeg skal bare hænge ud med nogen venner resten af ferien, og være sammen med min familie.

Hvad skal i lave resten af ferien?

8 kommentarer:

  1. Hey vil du ikke være fast læser på min blog, den er meget ny og jeg starter helt på Mandag http://damageddiamond.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
  2. Elsker det sidste billede med fjerene. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for det, det var lidt sjovt da jeg fandt det ude i skoven, ret scary :P
      hugs :*

      Slet
  3. Cool billeder, kan rigtig godt lide nr. 2 og 3 :D
    Jeg tænkte på om du måske ville tage et kig forbi min blog? :D
    hilsen
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! sætter jeg stor pris på at du siger ;)
      jo tager da lige et smur forbi :D

      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!