onsdag den 13. februar 2013

O a ferie o land











Så er jeg kommet hjem fra en lille kort ferie nord på. Jeg var i Seawest sammen med min forældre og en rigtig god veninde.  Det ligger lidt ude på landet, og det er derfor jeg har givet indlægget den titel. Her er nogle billeder, som jeg tog i mandag. Det er noget billeder, som jeg tog sammen med min veninde, det er lidt sjovt det vi lavede med skriften i sandet, det var lidt et eksperiment. 
I får også et indlæg i morgen, hvor der er noget flere natur billeder, som er taget af Mette, men de blev dog lidt rystet.
Jeg har virkelig haft en rigtig sjov ferie, og har fået en bedre forhold til min dejlige veninde.

Hvad har i ellers lavet i ferien end til videre? Hvad synes i om billederne?




Mette, som jeg havde med på ferie, har hjulpet mig med billederne.



6 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig flotte billeder og det var også bare så smukt i virkeligheden;) det er vildt hvordan man ser alle detaljerne på billeder! Tak for en fantastisk ferie<3

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var virkelig smukt :D elsker bare de detaljer, som kameraet opfanger!
      og selv tak! <3
      hugs:*

      Slet
  2. Kan godt lide billederne af sivene :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også ret glade for dem, Tanja :)
      hugs :*

      Slet
  3. Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Din blog er super fin, og det er nogen virkelig gode billeder du har, de er super skarpe:-D
    Knus:-D

    -byannacarlsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Anna <3 og ja mange tak, er super glad for at du siger!'
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!