søndag den 17. februar 2013

Old thing


Jeg var hjemme og besøg mine bedste forældre i går, og fandt denne her! Kender i det, når man ikke tænker over at tingene er der? når de har stået det samme sted i lang tid, men bare aldrig har tænkt nærmere over det? Jeg har virkelig ikke tænkt, at de havde sådan en... Den er virkelig flot den dukke! Så fik lige taget et billede af den.

Så er det skolestart i morgen igen, men der er vist ingen der gider? eller hvad? kunne godt bruge et par dage mere! Jeg elsker bare ferie, det er bare det bedste.

Hvad har i lavet i ferien?

12 kommentarer:

  1. Hej! Jeg må sige at jeg er helt vild med den måde du tager billeder på den er helt igennem fantastisk, ny og spændene! Du har en utrolig god blog, som jeg er ret så vil med! Kunne du ikk etænke dig at følges? HVis du vil skal du bare smide en kommentar på mit seneste indlæg! :)

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Amalie :D er jeg rigtig glad for at du siger, betyder meget ;)
      jo kan lige tage et smut forbi dig ;)
      hugs :*

      Slet
  2. Mange tak for kommentaren!
    Fin blog, du har dig. Jeg vil gerne følges :)

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Nana!
      Det lyder godt :D
      hugs :*

      Slet
  3. Hvor er den fin! :)
    Knus Amalie
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også, Amalie :D
      hugs :*

      Slet
  4. Fin dukke :)
    -Tak for kommentaren på min blog, jeg vil godt være med til at følges :) følger dig nu <3

    emiliesaltogintet.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes jeg også ;)
      Lyder rigtig godt! går ind og følger dig med det samme ;)
      hugs :*

      Slet
  5. Hvor hyggeligt :-)
    Tjo jeg har lige fået ferie nu her, så jeg nyder den alt hvad jeg kan hehe.
    Og skønne billeder på bloggen, kan ret godt lide dem længere nede af himlen, rigtig flotte!

    Btw du spurgte, om vi kunne følge hinanden? Ja da! Følger dig nu, venter spændt på dig <3

    Http://Katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var også super hyggeligt! :D ej hvor snyd at du har fået ferie nu! er glad for du kan lide mine billeder ;)

      jo da! det lyder godt ;)
      hugs :*

      Slet
  6. Sikke en sød dukke :)

    http://marianne-lr.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg også, den er ret speciel ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!