mandag den 4. marts 2013

04 03 2013

Jeg er blevet helt vild med dette billede! Det er min rigtig gode veninde, som i har mødt før her på bloggen. Jeg ved godt, at det er meget lyst, men jeg kan virkelig godt lide det. Mette er en rigtig sød pige, som jeg arbejder med.

Her er et andet billede, som jeg har taget, det er helt ekstremt lyst, ved det! Men er blevet held vild med det lyse i de billeder, det kan i også se i det sidste indlæg. Dette billede er blevet mit profilbillede på Facebook.

Lige nu er jeg i gang med mit eksamensprojekt, og har bare siddet 5 timer og skrevet og skrevet, mega kedeligt!
Håber i også har fået en god start på ugen!


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak Michelle! :D <3 er virkelig glad for dem ;)
      hugs :*

      Slet
  2. Great photos<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!