tirsdag den 12. marts 2013

Solnedgang i Australien






Hej ladies! I må undskylde at jeg ikke har blogget her på det sidste, men har haft mega meget at se til, blandt andet mit eksamensprojekt. Jeg har været på kursus hele weekenden, men i får et indlæg nu!
Disse billeder er fra Australien, men de er dog ikke taget af mig, men min søde storebror. Han var i Australien sidste år med en af sine venner, og da jeg lige faldt over disse billeder, ville jeg da lige dele dem med jer!  Jeg synes de er virkelig flotte, og kan rigtig godt lide dem <3
Håber i har det godt derude!

Kan du også lide billederne? Hvilket kan du bedst lide?

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder! - Virkelig flotte! Synes din blog er virkelig fed, & er os fast læser nu : )

    Kig endelig forbi (:
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Michelle!! er jeg super glad for at du synes <3

      Tager lige et smut forbi dig med det samme ;)
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!