lørdag den 2. marts 2013

What doesn't kill you, makes you stronger







I dag har jeg været sammen med min veninde, det var bare super hyggeligt! Vi gik en rigtig lang tur, vi fik taget disse billeder på vejen. Men som titlen siger, hvad der ikke dræber dig, gør dig stærkere. Det er virkelig rigtigt, alt modgang gør dig stærkere. Mange som har haft mange problemer i deres liv, er blevet meget stærkere. Jeg selv er også blevet stærkere efter nogle personlige ting i mit liv.
Jeg mødte min veninde her sidste år, og vi er bare blevet rigtig gode veninder, er jeg virkelig glad for.
Jeg ved godt at billederne er meget lyse, men jeg kan godt lide dem!

I næste uge skal jeg have eksamensprojekt, så håber det vil gå godt!
God weekend til jer alle sammen!

Hvad synes du om billederne? Hvilket kan du bedst lide?

6 kommentarer:

  1. Hvor har du dog en hyggelig blog! :)

    Har du lyst til at følges? :)
    -hvsi du har så skriv gerne lige kommentar tilbage, på mit indlæg. :)
    xoxo<3

    http://candytrinh.blogspot.dk/2013/02/yesterdays-outfit.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Candy! :D
      tjekker lige din blog ud ;)
      hugs :*

      Slet
  2. Synes virkelig at din blog er fed! flotte billeder :-)

    Tjek endelig min blog ud - den er ret ny, så ville være dejligt med en masse respons på det jeg laver! :')

    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! sætter stor pris på at du kan lide min blog ;)¨
      jo tjekker den med det samme <3
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!