tirsdag den 9. april 2013

LOVE, L Lad, O Ordet, V Vare, E Evigt









Så kommer der et indlæg i den stressende tid! Jeg har rigtig travlt her for tiden, og det er derfor jeg ikke har haft tid til at blogge, og det må i meget undskylde! Jeg har snart eksamen, og min tid går meget med det og så mine venner.
Her er nogen sjove billeder, som jeg har taget af min rigtig gode veninde, som i har set før. Billederne er taget udenfor, det var en idé, som jeg har gået og tænkt på i lang tid. Jeg synes selv det er nogle rigtig gode. Så håber også i kan lide dem.

Hvad synes i om billederne? Hvilket er dit ynglings billede?

4 kommentarer:

  1. http://turquoise-and-caicos.blogspot.com/ Hey vil du ikke følge min blog som fast læser? Vi kunne følges? jeg har også en Bloglovin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :D
      Tjekker din blog med det samme!
      hugs :*

      Slet
  2. virkelig flotte billeder
    tror mit yndlings billede er nummer 3 :D

    knus
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Naomi! sætter jeg stor pris på, at du synes! :D
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!