onsdag den 29. maj 2013

Den lange ferie

Som i læste i det sidste indlæg, har jeg være syg længe, og går derfor ikke til eksamen. Det er en underlig tanke, at jeg er færdig med niende! 10 år på skolebænen, det er godt nok lang tid. Nu her går jeg bare her hjemme, mens min klasse er på klasserejse i berlin, det er så det triste af alt det her.
Men jeg har stort set ferie fra nu af, og til at jeg starter i 1.g, skal op på gym. det er helt vildt, tiden går så ubeskriveligt hurtigt! Jeg skal kun op på skolen for at  få mit afgangsbevis, så er det slut med den skole!
Jeg går bare og hygger mig med mine venner, så der er ikke så meget.
Men i får dette billede som jeg tog i går.
I må have en rigtig god dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!