søndag den 26. maj 2013

Naturen i sig selv



Hej ladys! Som i nok kan se har jeg været væk fra bloggen i et pænt stykke tid, men jeg har haft mangel på inspiration her på det sidste. Jeg har og er været syg, og det har stået på i lang tid. Nu er jeg ved at komme mig, ved godt det ikke er så spændende at læse om, men i skulle jo have den sande grund for, hvorfor jeg ikke har blogget!

Når nu til sagen! Disse to billeder har min min bedste veninde taget, da vi var ude i skoven. Det var rigtig hyggeligt, men det var faktisk meningen at det var hende, som skulle stå foran kameraet.
Jeg kan rigtig godt lide, naturen på denne årstid. Den er virkelig smuk, og det ses også her på billederne, det grønne fremtræder virkelig smukt!

Jeg går her fortiden mest derhjemme efter sygdommen, og går heller ikke til eksamen på grund af det. Så ja, der sker desværre ikke det store, men det må jeg lige få lavet om på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!