fredag den 14. juni 2013

Friday evening








Fredag aften gik bare med hygge med at se Klovn, men inden det var jeg lige ude at lege med nogle selveprotræter, som jeg nåede at redegere lidt i. Så her er nogle af de bedste billeder, jeg kan bedst selv lide det første.
Jeg er virkelig begyndt at elske at tage billeder af personer, og fange et lille glimt i deres øjne, det ses en lille smule på disse billeder.

Dagen i dag skal gå med at holde fødselsdag med familien, håber vejret bliver til det!

Hvad synes du om billederne? Hvilket kan du bedst lide?

2 kommentarer:

  1. Rigtig gode billeder Katrine lyngø. Du er velkommen til at se min blog på www.Katrinelyngø-erlækker.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak abs! <3
      Hahaha hvor er du sød!
      hugs :*

      Slet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!