mandag den 24. juni 2013

Martin i den lille by





Så kom Martin til Haderslev, så jeg måtte selvfølgelig ned at se ham! Det var en uforglemmelig oplevelse, jeg synes han er en rigtig god kunstner, og elsker at lytte til hans musik, og se de film han er med. Jeg har mødt Martin fire gange og efter de to første gange ansøgte han mig på fb, og derefter har vi snakket sammen når vi har mødtes til hans arrangementer. Her da han kom til Haderslev, havde vi skrevet sammen igen, og da han så mig mellem alle hans fans, gav han lige et nik til mig. Bagefter snakkede vi sammen og fik taget et billede. Han er virkelig en flink og nede på jorden mand, efter vi havde snakket i et pænt stykke tid, skulle han på scenen igen. Da det hele så var færdigt sagde han farvel og gav et stort knus igen.

Sidste gang han var i haderslev sad han sammen med mig ved det bor jeg sad ved alene med en veninde i ca. 30 min, hvor vi så snakkede om alt muligt, han vidste også billeder af ham som ung, og Lars Brygmann som lille.
Det hele her lyder som om det er lidt løgn, men det er rigtig nok!
Martin Brygmann en stor kunster!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!