onsdag den 3. juli 2013

Sommerferien er begyndt





Så er ferien begyndt, brugte dagen i går sammen med min gode ven Nicolaj. Vi var ude på en hede, hvor vi gik og tog billeder. Han havde sit eget kamera med, men han havde selvfølgelig glem sit kort, så det var bare mig der tog billeder.
Det var rigtig hyggeligt, og her er så nogle af de mange billeder vi tog.
Er så glad for at det er ferie, så man kan være sammen med sine venner og familie, min ferie har allerede været rigtig fed, startede ud med Kløften, en festival med en masser sanger. Der så jeg bl.a Mads Langer, Christopher og Kato, selvom jeg gik for mig selv, pågrund af noget privat med nogle veninder, så var det rigtig fedt. Jeg har været sammen med nogle søde veninder, og ferien er kun lige begyndt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!