lørdag den 31. august 2013

Sjov med mad!


Jeg har lavet lidt sjov med dette billede, jeg ville prøve noget nyt for en gang skyld. Man har set det så ofte, det der med at putte krymmel på læberne, så her er min udvidet udgave af det.
 Det er meget sjov at lave, og meget anderledes! Men jeg kan rigtig godt selv lide det. Jeg har brugt forskellige ting til det fx sukker, mel, karry, paprika og havregryn.

Jeg har meget travlt her for tiden, da jeg lige er startet på gymnasiet. Det er meget udmattened, så jeg får desværre ikke blogget, og det er jeg meget ked af. Men det kommer en gang imellem, så i skal bare hænge på!

5 kommentarer:

  1. Det ser mega fedt ud! Mega god ide til at lave nogle vildt seje billeder :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Line! :D er glad for at du kan lide det ! ;)

      Slet
  2. http://allblack.tictail.com/products

    Tjek min webshop

    SvarSlet
  3. Lækker inspiration på en anderledes måde :D Kunne være sjovt at prøve.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fedt indlæg - rigtig sjov idé med læberne :-)

    Held og lykke med gymnasiet!

    Kig gerne forbi!

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget hver og en!